i've seen this room and i've walked this floor




det är fredagkväll mina vänner och på tok för kallt för att ta sig någonstans. verkligen svinigt kallt. efter kaffe och pepparkakor hos min vän sara och efter en livsfarligthal promenad hem från bussen är jag nu hemma, iklädd pyjamas och yllesockor, och här planerar jag att stanna tills det blir imorgon.
     då ska jag besöka systemet, plugga duktigt och sedan gå på maskfest hos mina kära klasskamrat milla. milla är så himla festlig och har jämt mysiga festideér. så himla toppen! fester blir så himla mycket bättre när det finns en idé bakom de, och inte bara en vanlig lördagkväll då man dricker på tok för mycket vin. peppt. och sedan hoppas jag på mildare klimat och på lite dans någonstans på stan. det vore en trevlig lördag. för sedan blir det söndag och då är det plugg som står på schemat.

nu ska jag laga korvgryta, koka te och bänka mig framför true blood. en hemskt dålig serie som jag tyvärr har börjat titta på och som jag nu bara måste se klart. lite jobbigt nästan. börja inte se den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dålig?! det är ju den bästa serien just nu!

2008-11-22 @ 13:09:57
Postat av: stacy

jag tycker att den är hemsk!

2008-11-22 @ 14:38:29
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0