du är det finaste jag vet


bild: aliciabock

gårdagskvällen var fantastisk. i sista låten kom det skumregn som såg ut som snö, så himla vackert att man nästan dog lite. och sedan fick jag en ros. då dog jag nästan lite på riktigt. dock var rosen lite ledsen och jag höll den väldigt omsorgsfullt hela vägen hem. hemma tejpade jag den, så att den inte skulle vara ledsen mer. nu hänger den på min vägg.

jag tror att håkan är lite av det finaste jag vet faktiskt. jag blir alltid hemskt nykär och löjligt lycklig av att se honom. men idag hinner jag inte riktigt vara kär i håkan tyvärr, för idag måste jag istället tentaplugga. tenta imorgon. och på kvällen är det dansklass. kanske två, om jag hinner plugga riktigt duktigt fram till dess. vilket betyder att jag nu måste stänga igen min dator och återgå till min gröna, fula bok.

tata.

Kommentarer
Postat av: Dojjan

men hur kommer det sig att du fick en ros?

2008-10-29 @ 17:31:11
Postat av: stacy

de slänger ut rosor från scenen :) jag fick den som gilbert hade hängande på sin mic halva konserten :)

2008-10-30 @ 10:11:29
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0