yes, we just dont care anymore, we're crooked and we're cut to the core


bild: oladios

åh, ibland blir jag så less på mig själv.
att jag aldrig kan vara disciplinerad nog och hålla mig till en viss tidsplan.

tanken idag var att gå upp klockan nio. diska, städa, duscha och skriva rent mina anteckningar från intervjun i måndags (i måndags liksom!!!) och från mötet igår. kanske till och med börja skissa upp ett upplägg för reportaget. men nej.

istället vaknar jag närmare klockan tolv och får ångest så fort jag stigit ur sängen.
hur ska jag nu hinna med allt som jag har planerat?

om två timmar måste jag vara i skolan på FUM-möte. sedan måste jag rusa därifrån innan mötet är slut, för att hinna till dansen. och också från dansen måste jag rusa tidigare för att hinna hit. dricka bubbel, snacka skit, skratta åt mediefjollorna  och så klart införskaffa ett eget exemplar av the rosa boken.

och nu har klockan redan hunnit bli 13.29 och jag sitter här och bloggar, dricker kallt kaffe och tycker synd om mig själv. det är fortfarande ostädat, odiskat och mitt anteckningsblock ligger kvar i väskan, i hallen. ibland är jag bara så jävla sorlig. sjukt patetisk.

nu ska jag dricka en kopp till och sedan tvinga mig själv till att göra något vettigt.
vad fan liksom! att jag aldrig lär mig!

Kommentarer
Postat av: Dojjan

Jag ska säga dig att exakt samma sak har hänt mig idag. Jag skulle redovisa. Men stannade hemma. Gav upp inatt. Fick spader. Man vill så mkt men inget händer. Jag hoppas bubblet gör dig gott. Själv ska jag dricka litervis med kaffe och hoppas på att jag kommer nånvart med Steiner ikväll.

Puss

2008-10-09 @ 18:50:29
Postat av: stacy

åh, dojjan. skolan alltså. den kan driva dig till vansinne. hoppas du, kaffet och rudolf kom bättre överens sen då. tror att din redovining kommer bli smashing.



puss

2008-10-11 @ 16:44:30
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0