maybe you should cut your own hair cause that can be so funny

den här flickan heter filippa och hon bor på den här bloggen: gillofilippa.blogg.se



bilder

ni vet, jag har pratat om att färga håret ett tag nu. en brun/röd nyans. kanske lite mer åt det ljusare röd/oranga hållet. ett mellanting kanske? jag tycker att det verkar så himla fint. inte så varje-dag-vanligt liksom. och tydligen så ska det vara fint till blå ögon, har jag hört.

hur som helst. flickan ovan har så himla fin hårfärg. helt naturligt. och så har hon stora bambi ögon och är förskräckligt söt. jag tror därför att jag nu måste slå till på att piffa upp mitt hår. fira hösten - eller nåt.

någon som kan tipa om bra färgfrisörer i stockholm? som inte kostar typ 2000.

Kommentarer
Postat av: Therese

oh, rött är så fint.. jag önskar jag föddes som mer rödhårig.. men jag fick bara lite.

2008-10-30 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0