the past, the present, tomorrow too


bild: love, loren

god kväll.

klockan är strax efter sexpåkvällen och jag kom hem för ungefär inte så länge sedan. det känns lite som att söndagen har gått mig förbi. fast samtidigt känns det som att det inet riktigt gör något. jag har både måndag och tisdag att göra vettiga saker på. det blir bra. allt blir bra.

efter uppvaknandet blev det jimmys och finfrukost. finfrukost på finsöndagar. och nu fyra timmar senare känns det mest som att jag vill somna igen. men istället ska jag ta tag i mig själv, hitta något att sätta på mig och bege mig till affären.jag behöver mjölk och någonting att äta.

sedan ska jag dricka te och spela mario. som jag har längtat.
åh, en så himla förtjusande söndag!
tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0