tips! dansworkshop med ragdollz

jag vet inte hur många av er som läser min blogg som är dansintresserade, men i alla fall, här kommer ett inägg till er. om ni bor, eller befinner er i stockholm vecka 44, alltså mellan den 27 - 31 oktober, så vill jag gratulera och passa på att tipsa om lite fina dansmöjligheter. ragdollz har nämlign dansworkshops på marikas hela den veckan. och jag tror att det kan bli ganska så grymt!

här kan ni se hela schemat.
och här finns prislistan.

jag ska försöka gå på så många klasser jag bara hinner, orkar, och har råd med. men jag kommer definitivt att finnas på ett antal av cheries klasser. om ni har möjlighet, kom kom kom! det kommer nog bli hemskt roligt. speciellt eftersom det också är tenta-vecka den veckan! åh, wonderful.

ps. se också till att checka ragdollz videogalleri. grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0