i have seen angels, they were sleeping in gutters


bild: lettuce_move

god tisdag kväll på er!

... jag tänkte att jag ju minsann måste skriva ett par rader här innan tisdagen slår om till onsdag. so here we go. ett klassiskt detta-har-jag-gjort-idag inlägg.

jag steg upp lite tidigt. gick till skolan och jobbade på andrahandsbokhandeln. det var något fel med datorerna där och varje knapptryckning tog ungefär miljoner år att genomföra. inte okej om ni frågar mig. det är nästan så att man hann nicka till mellan sidladdningarna. tur att det ibland kom förbi trevligt folk och väckte en till liv. sedan mötte jag anton och vi fikade kaffe och macka. sedan lekte vi ordentliga studenter och skrev våra krönikor i biblioteket. så himla utomordentligt av oss.

sedan blev klockan sju och jag gick hem och åt bulgur med någon form av tomatsås, eftersom det var det enda jag hade hemma. det var inte särskilt gott. men jag menar, sådant får man ta så här tre dagar innan csn. sedan har jag tittat på the rachael zoe project, som förövrigt är mitt nya darlingprogram. just love it. eller that's bananas, som rachael själv säger.

senaste timmen har jag mest funderat på om jag skriva min opponering innan jag skriver klart min krönika, eller tvärt om. jag har ännu inte kommit fram till något svar. jag tror att jag ska koka lite kaffe, klicka igång mitt huvud och klämma åt det där sista på krönikan. den är faktiskt till och med lite småkul. vore därför praktiskt att ha ett någolunda slut också. så att det hela inte faller pannkaka på sista raden.

ja, det ska jag göra nu.
vad har ni gjort idag?
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0