i got my head in the clouds again

godmorgon.

idag är det tisdag och cirka 21 timmar kvar till deadline för reportaget. ha! roligt roligt. just nu är jag duktig och har tvättstuga samtidigt som jag också försöker komma underfund med varför mitt kök lukar fisk? jag har inte lagat fisk i mitt kök på väldigt länge. jag anser detta vara mycket underligt.

igår var det måndag och obligatorisk ambra-måndagsklass. för er som inte vet så kan jag informera om att ambra är en mycket påhittig kvinna och till igår hade hon komponerat ihop en koreografi till denna låt. någon som tycker att det verkar gå lite fort? någon som har svårt att höra rytmiken? nej, precis. inte jag heller. hur som helst så var det helt sinnessjukt svårt. igår sa jag till therese att jag nästan aldrig fick träningsvärk längre, vilket är skönt. men idag, idag har hemskt ont i ryggen. så det här med att röra sig är en aning svårare idag än annars.

näe. nu slog klockan just eftermiddag och jag måste börja röra på mig. få bukt med den underliga fisklukten, tvätta färdigt och ta mig till skolan för att disciplinerat skriva mitt reportage.
jösses. denna dag kan bli hur spännande som helst.

tjing.

ps. koreografin som ambra gjorde med oss gången innan den sinnessjuka koreografin var så himla fin och nu finns äntligen låten till den uppe. här. 101 - head in the clouds. jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0