and history books forgot about us and the bible didn't mention us


bild: tiger lily and tiny teeth

idag har det visst hunnit bli fredag.
mycket underligt. det känns som att det var måndag alldeles nyss.
ibland försvinner dagarna så hemskt fort. försvinner ut i ingenstans liksom.

hur som helst. idag blir det inget fredagsfirande. ingen dans och inget vin. jag måste hålla hårt i mina slantar denna månad om jag ska kunna åka till england i november. och eftersom biljetterna redan är köpta så vore det ju tråkigt att behöva ställa in för att jag har supit bort mina fickpengar. ja, det vore hemskt olyckligt. istället ska jag stanna hemma ikväll. det är nämligen helt gratis. och att diska ett helt berg av disk och läsa kurslitteratur är också ganska så kostnadsfritt. gratis är gott. och imorgon ska jag ungefär göra det samma. böcker. diska. sova. blogga. gratis. söndag lika så. hipphipp!

så ingen får ringa mig i helgen och vilja hitta på roliga saker! ok?
jag finns inte i helgen. jag har åkt på semester och är ej nåbar.

puss

Kommentarer
Postat av: Hannah

Stacy! Hallå! Ska du åka till England i novemeber?!Var och när och för att göra vad?

2008-10-26 @ 16:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0