höstens livsviktiga seriekalendarium

jag älskar hösten för att:

- jag då fyller år
- allting får så fina färger
- man är förhoppningsvis lite rik efter sommarjobbandet
- alla serier som har haft sommarlov börjar återigen att sändas. hurra!

jag älskar serier, men kan aldrig tänka mig att behöva bänka mig framför tvn och behöva passa tider, och prioritera bort annat för att kunna se ett visst program. det låter hemskt osmidigt. och så bor vi ju också i sverige och får jämt vänta i tusen år innan alla bra program når hit.

därför är det så fantastiskt att torrents finns. tack vare torrents kan jag se allt jag vill utan att behöva häcka i soffan dygnet runt. istället kan jag se allt precis när jag vill och när det passar mig. så himla smidigt. visst? och för att göra det hela ännu mer smidigt så finns här en kalender som håller reda på alla sändningstider och aktuella säsonger och avsnitt åt en. så himla fantastiskt!

följande tittar jag på i höst:

måndag.

dexter

tisdag.
gossip girl
heroes

onsdag.
greek

torsdag.
pushing daisies
lipstick jungle

fredag.
grey's anatomy
ugly betty
secret diary of a call girl

och så:

påbörjade serier att se ikapp.

house
the riches season 2
project runway season 5

sådant jag blivit beordrad att se.
californication
samantha who?
nip/truck
desperate housewives

värt att börja se?
the rachel zoe projects
lost

favoritserier som inte går just nu.
the l word
weeds
so you think you can dance
skins


... vad tittar ni på? vilka är era favoritprogram?

Kommentarer
Postat av: Louise (dojjan)

nip/tuck är en sjuk serie, varje avsnitt förvånar mig. man blir berörd på både ett positivt o negativt sätt. jag vill gärna höra vad du tycker om den!

2008-10-05 @ 22:54:42
Postat av: stacy

så pass. det låter ju lite intressant faktiskt. nip/truck steg just till plats 1 på min "måste titta på" lista :) jag återkommer med tankar kring den. puss dojjan.

2008-10-06 @ 01:13:55
URL: http://inanothertown.blogg
Postat av: Simon

True Blood har jag fastnat mycket för.

2008-10-06 @ 22:34:21
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: stacy

true blood verkar inte finnas på min lista alls, inte under någon kategori. absolut värt att kolla upp alltså! tack för tipset :)

2008-10-06 @ 22:47:03
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0