both hunter and hunted, soft tounge and sharp teeth


bild: handwriting

god onsdagkväll på er.

jag har varit så himla trött idag att det är helt obeskrivligt. efter seminariet på eftermiddagen blev allting plötsligt jättetungt. jag blev liksom 100 kigo tyngre och min hjärna ville inte samarbeta. så det enda jag har orkat efter seminariet har varit att ta mig till affären, för att slippa äta bulgur med tomatsås igen. och sedan har jag legat i sängen hela kvällen och tittat på serier. rachel zoe project. gossip girl. greek. som om det inte fanns viktigare saker att göra liksom. som att läsa kurslitteratur t.ex.

en så himla hopplös dag.
varför blir det så här vissa dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0