i thought i was right, guess that i was wrong



hej.

idag är jag för trött för att blogga. jag orkar ungefär knappt hålla ögonen öppna. det har varit full rulla hela dagen och nu behöver jag mest av allt min säng. men jag passar på och delar med mig av ambras koreografilåt, som jag efter tre veckor äntligen har lyckats hitta. lycka! den är kanske inte är så mycket för omvärlden men i mitt huvud spelas en fantastisk koreografi upp varje gång jag hör den. och varje ord. barje beat. varje liten ton har en mening. så nu är jag fast. jag tror att den får vagga mig till sömns, och sen få vara på resten av natten. ja. så får det bli.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: den där MARY

yeah that we can do.

2008-09-10 @ 06:34:37
URL: http://mariagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0