lovers dream


bild

idag köpte jag något alldeles fantastiskt!
nämligen rosetthalsbandet, som ni kan se här ovan.
visst är det helt otroligt tjuisgt?
så himla fint, tycker jag.
jag köpte det här, på etsy.
det finns så mycket förtjusande saker att jag blir alldeles till mig.
alona köpte det här förtjusande halsbandet.
hon ska bli doktor så det passar henne alldeles utmärkt, tycker jag.
nu kommer hon aldrig att glömma bort hur ett hjärta ser ut. praktiskt.

nu ska jag sova. jag har hemskt ont i huvudet och i halsen.
jag misstänker att höstförkylningen har funnit mig.
ush. jag vill inte.

jag ska drömma friska drömmar nu, och vakna med en len hals imorgon, säger vi.
godnatt.

Kommentarer
Postat av: den där MARY

sv: tack tack, rockade lite endast dock.

2008-09-25 @ 21:37:04
URL: http://mariagustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0