it's a huge carnaval in my chest

god morgon, mina vänner. eller kanske snarare god dag.

obefintlig uppdatering av bloggen under helgen har berott på att världens-bästa-agnes har varit här på besök. vi har levt lyxhelg och allt vad blogg och dator heter har känts väldigt avlägset.

fredagen hade vi mys och pratade ikapp åtta månader förfluten tid. sedan blev det lördag och vi började dagen med en minst sagt fantastisk brunch på jimmys steakhouse. den var så fantastisk att jag med ord inte kan förklara hur fantastisk den var. titta bara på deras brunchmeny. så från och med nu är jimmys mitt nya brunchställe och jag rekomenderar det hjärtligt för alla er andra lyxbrunchsugna. mätta och belåtna begav vi oss vidare för lite shopping. stockholm och bra shopping hör helt enkelt ihop. sedan blev det kväll och vi begav oss ut i natten. på F12 dansade vi sönder våra fötter och någon gång fram mot klockan sex tog vi morgonpendeln hem. trötta.

när vi vaknade dagen efter hade det visst hunnit bli söndag. bakfylla och seghet deluxe fanns med i bilden. den planerade söndagshoppingen bestämde vi oss för att inte orka med och istället åt vi lyxig sushibuffé till frukostlunchmiddag. den var nästan minst lika fantastisk som brunchen på jimmys. sedan åkte vi hem och bestämde oss för att fortsätta med the dagen efter.

och nu är vi framme vid idag. måndag. agnes har just åkt hem och jag har ett stökigt hem och ett konfettiklätt badrumsgolv. jag måste städa och läsa massa kurslitteratur tills på onsdag. och senare ikväll är det åter dags att införskaffa sig lite träningsvärk a la ambra. oh lycka!

hoppas alla ni också har haft en förtjusande helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0