kill your darlings



god morgon!

jag har just vaknat efter att ha sovit cirka tolv timmar i sträck. och det var underbart. och hemskt välbehövt. den senaste veckan har jag gått som i en dvala. ständigt trött. och stressad. och oglad. men idag, idag känner jag att det kommer att bli en bra dag. ingen stress.

jag ska städa min lägenhet, som jag har försummat på tok för länge. sedan ska jag möta zaz och äta sjukt mycket sushi. och sedan ska jag mätt och belåten ta mig hem och fila klart på mitt personporträtt. ingen stress.

och så ska jag också försöka hinna med att se den här filmen. igen. jag tycker mycket om den.



hoppas ni också får en fin onsdag. eller vilken dag det nu är. onsdag visst?
tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0