halfway to fivepoints


bild: shifty bob

jag tänkte att jag nog borde skriva ett par rader här så att ni inte tror att jag gick och hoppade framför ett tåg, eller något sådant, efter mitt förra mycket glada inlägg. jag lever och mår bra.

... fast precis nu i denna sekund (13:20) så blev jag lite hemskt ledsen. jag såg just att anna ternheim ska ha tre exklusiva spelningar i december, i stockholm, göteborg och malmö. endast 300 biljetter finns till varje spelning och de släpptes igår kl 09.00. men jag visste ju inte om det (!!!) herregud, hur kunde jag missa det (???). självklart är biljetterna idag, ett dygn senare, redan slutsålda. så himla hemskt. jag tror att jag måste gråta lite.

.... men nu (13:27) hände något fantastiskt! det fanns lediga biljetter i malmö och dit ska jag den 6 december och se på miss ternheim med jennie (!!!) iiih! i samma veva kan jag också passa på att umgås med folk som har flytt ner till skåne och som jag inte har träffat på år och dar. ja! fantastiskt! nu kan jag sluta gråta och vara glad igen.

nu ska jag boka biljetter och sedan åka ner till stan och handla något fint för att fira.
puss

ps. här kan ni lyssna på en ny låt från kommande miss ternheim plattan.
pianot är så hemskt fint att jag får lite ont i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0