youtube/dance

eftersom jag är genomförkyld och blir anfådd ungefär bara av att gå fort så måste jag missa mina dansklasser. iställer tittar på dans på youtube. jag älskar youtube. där finns allt.
     bland annat den här killen, ade, som är grym. jag älskar hur hans kropp rör sig i flytande och långsamma men samtidigt explosiva och snabba, nästintill svävande, stackatoliknande rörelser. nästan lite omänskligt på något sätt. sjukt imponerande.
    * och lägg märke till hopper på 0.43. splitten kanske inte är perfekt. men han går från stående till upp i luften med ingen sats alls. och det ser inte ut att kräva någon kraft heller. ganska så snyggt faktiskt. you gotta love tekniska killar.


Kommentarer
Postat av: Josephine

mmm cocorosie <3

2009-05-05 @ 22:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0