berlin next.

tudilu!

nu är väskan klarpackad och om några timmar bär det av till berlin. vi är liten kulig skara som åker dit över helgen eftersom en av oss fyller år. och eftersom det är nyttigt att komma bort ibland. och för att klappa lite på berlinmuren. men mest åker vi så klart dit för att lyssna på grym musik och för dansa två dygn i sträck. jag har aldrig varit i berlin men min kuliga skara har gjort det klart för mig att klubblivet där är något så grymt. spännande alltså. so hello berlin!

tror knappast att jag kommer ha tid att blogga där. så vi syns på måndag.
pusspusspuss.

ps. å! det är typ vår i berlin. lite blött kanske, men minsann 10 plus på söndag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0