helg och så.

nu har det varit ännu en sådan helg då jag knappt har satt min fot hemma hos mig. istället har jag campat på andras soffor, sköna soffor förvisso, och med kuligt sällskap. jag har hunnit med två kalas, några hysteriska hangoverinslag, bastubad, fetmiddag och filmtittande. himla flott helg faktiskt. i fredags var det födelsedagskalas hos tina, och i lördags var det alla vänners dag-kalas (också betitlat; anti alla hjärtans dag-kalas) hemma hos kriseliss, och då såg det ut så här.


värdinnan herself.


min klasskamrat mark var där, spexig som alltid.


jag var där.


och så var min klasskamrat simon där också, med kvällen flottaste vinflaska.


och pelle.


och kris söta vän maria.


vi hade en liten sängkammarblick-photosession.
bidrag nr 1, oscar.


bidrag nr 2, mark.


bidrag nummer 3, simon.
vänligen rösta i kommentarfältet.


sedan var vi några som klämde ihop oss till ett minikalas i cirka 2kvd kök.


jag fick en mössa med en snygg ögonlapp.


det var bara en aning lite trångt.


kris modellada partymössan.


jag åt twanas fingrar?


hanna och kris var som alltid hemskt söta.


ibland är öster och jag lite vänner, och på alla vänners dag var vi så klart det.


sedan flyttade vårt minakalas på sig och blev till ett badrumskalas.




en stund bodde jag i öster armhåla.


och sedan blev klockan lagom för att ge sig ut i natten, and so we did.
slut på alla vänners dag-kalaset <3

alla bilder från kris kamera.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0