på äventyr i lincoln.

när jag var i england förra veckan tog jag alldeles galet mycket bilder. men här är i alla fall 45 av dom så att ni kan få se vad jag hittade på. here we go.



hej och välkommen till lincoln.



och lincoln är så galet fint att det inte är klokt.











här är några av oss som var där. jag, kicky, grethe och anneli.











och ungefär hela tiden åt vi något.







och så shoppade vi bort större delar av våra resekassor, såklart!



gatorna och husen var så himla flotta!



vi gick på upptäcksfärd vid ett gammalt slott.





och tränade benen gjorde vi genom att gå upp och ner på dom branta gatorna.



jan var också där.













vi gick så mycket att jag fick hål i strumpbyxan.



och på söndag åkte jan hem till cambridge. vi kramades adjö.





men ganska så snart hittade vi två nya vänner.





kicky.



varje dag drack vi världens godaste kaffe på starbucks.



sammy.



vi grillade.









det nygifta paret hade ännu inte hunnit införskaffa ett komplett sätt av utemöbler.



en dag köpte vi glass i glassbilen.



och sedan gick vi och lekte i en park.









och sedan blev det natt och vi gick hem och drack öl.



och sedan blev det måndag och dags att ta tåget till stansted och flyga hem.
en sådan himla fin resa.

och bilderna från själva bröllopsmottagningen får komma i ett eget inlägg. snart. nångång. för idag är det lördag och jag ska på danskalas på f12. tudilu!

Kommentarer
Postat av: jun

sjukt sköna bilder.

spec första o sista!

2009-07-18 @ 23:51:53
Postat av: stacy

tack! :)

2009-07-19 @ 21:56:45
URL: http://inanothertown.blogg.se/
Postat av: Лерусик)

фотки потрясающие)

особенно понравились с двумя дверями и с отражением в зеркале заднего вида.

Настик - фотограф)

2009-07-20 @ 00:16:53
URL: http://vkontakte.ru/id3733079
Postat av: Irina

Jag tycker mycket om bilder!

Man blir sugen att åka dit och uppleva allt själv.

Du är duktig, min lila flicka!

2009-07-20 @ 20:29:10
Postat av: therese

Orka ta så snygga bilder.. >( arg..

2009-07-27 @ 21:49:22
URL: http://theresesandfeldt.bloggain.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0