all i wanna do is dance.

jag är så himla pepp på dansklass - och opepp på hysterisk huvudvärk som jag har dragits med idag, och som har gjort att jag inte har kunnat ta klass - så istället laddar jag inför morgondagens klasser med att youtuba grym dans. koreografierna nedan är verkligen above sjukt snygga. man helt seriöst dör lite av hur mycket det bara kliar i kroppen av att titta på dom. jag bara älskar den kaxiga.sexiga.hysterisktsnabba.girlie-stilen. love it! så nu tittar vi ihop.



koreografi: bobby newberry.



koreografi: samma koreografduo som här. blake mcgrath (för några mer känd som: so you think you can dance-blake) & bobby newberry.



koreografi: blake mcgrath.

okej att blake mcgrath är en aning uttjatad by now - men han och bobby är ändå mina nya dansbabes. så nu ska jag fortsätta youtuba dans, knapra ipren och inspirationslyssna på britney spears (!)

imorgon ska jag må super!
puss puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0