iwantyou/iwantyou/iwantyou

egentligen letar inte jag efter lägenhet, kanske främst för att jag inte har råd med en. men lite då och då surfar jag in på hemnet.se bara för att titta lite och för att drömma mig bort om hur det skulle kunna vara. och igår så hände det. jag hittade lägenheten som jag alltid hade drömt om - utan att egentligen veta om att jag hade drömt om just den. ni vet, när det helt enkelt känns så där rätt. det är en sådan öppen och ljus lägenhet, med nivåskillnader för att skilja av dom olika delarna i lägenheten. speciellt älskar jag upphöjningen som blir till vardagsrum. och loftsäng. jag hade aldrig tänkt på loftsäng som något bra, men här kändes det perfekt. och så är det lilla arbetsrumsutrymmet under loftet så himla tjusigt. och så är högt till tak, nästan fyra meter. och köket är vitt och fint. och tänk att man inreder allt med en blandning av vita rena ikeaprylar och omatchande gamla möbler. och massor med ljusslingor. 46 kvd. alldeles perfekt! och ganska så mycket mer centralt än världsänden, flemingsberg.













.... hur fantastisk liksom? vi matchar alldeles perfekt. och jag tycker att den är så fin så jag tänker gå på visning på söndag. klämma lite på den. lukta lite och så där.
     *hint till mamma: visst är det en alldeles fantastisk lägenhet?

Kommentarer
Postat av: Josephine

alldeles underbar! vågar man fråga vad insatsen är?

2009-05-05 @ 22:39:01
Postat av: stacy

ja alldeles jättefin! hm, budgivningen börjar på 1 495 000. mycket pengar, men ändå inte så hemskt mycket jämfört med mycket andra lägenheter. ska bli intressant vad den sen landar på.

2009-05-06 @ 13:28:44
URL: http://inanothertown.blogg.se/
Postat av: Therese

Vilken perfekt loftsäng, en sån skulle jag ha till min lilla etta på 27 kvm som jag ska flytta in i.. =)

Underbar lägenhet annars. cool!

2009-05-07 @ 18:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0