youtubeme.

jag har funnit mig själv på youtube. igen.


koreografi: carmel köster.

jag kommer ihåg den här klassen. den var någon gång i oktober, och var sjukt rolig. och svår. svår, för att rörelserna kändes alldeles för stora för att hinnas göra till beatet som var ganska snabbt. och kul för att ett gäng galet duktiga dansare från estland var där och också tog klassen. bland annat killen i gul tisha, tjejen till vänster om honom, och en annan tjej som finns där i smeten någostans. kul som sagt. sedan hade jag nackspärr i typ en vecka. ja, det var det.

Kommentarer
Postat av: Irina

Är det du, som dansar i bakgrunden?

2009-11-26 @ 21:57:52
Postat av: Irina

Är det du, som dansar i bakgrunden?

2009-11-26 @ 21:58:46
Postat av: Anastasia

mja. jag vet inte riktigt angående bakgrunden. men jag är i helsvart längs ut till höger.

2009-11-26 @ 23:20:20
URL: http://inanothertown.blogg.se/
Postat av: эклерик)

Настюш,а это не ты там танцуешь?)))

2009-12-02 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0