blacksundayafternoon.

söndag idag, höreni. och jag är på skolbiblan och försöker skola min självdisciplin - alltså skriver hemtenta. det går framåt med långsamt, men är framför allt sjukt fruktansvärt tråkigt. på riktigt, hemskt tråkigt. och självklart är ingenting heller öppet på en söndag så jag kan inte fylla på mina kaffedepåer, som verkligen ligger på minus just nu.

så att ungefär varje kvart tar jag istället rast och kramar min tomma pappersmugg, suckar och lyssnar på den här playlistan som jag ramlade över på någon blogg här om dagen. den är inte riktigt jag, men jag gillar den. nu är kvarten slut.


Kommentarer
Postat av: Josephine

super fin lista ju! ^^

bra att du la upp den.

2009-10-26 @ 19:15:58
URL: http://itsfashionablylate.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0