dagens tips på tidsfördriv.

nu har jag snart varit vaken i 6 timmar. och under dom timmarna har jag inte gjort något av det jag borde. självdisciplinen vaknade tydligen inte upp tillsammans med mig idag, utan ligger fortfarande kvar någonstans under kudden. så att istället för att läsa nödvändiga skolböcker, har jag ägnat mig åt göra min dator lite extra fin. alldeles onödigt, men fint blev det i alla fall.







ja, så detta är alltså dagens tips på ett helt onödigt lördagstidsfördriv. vill du haka på? börja då med att gå in här eller här, för att spara ner lite fina ikoner. och sedan är det bara att göra allt annat än det du borde. lättare än så blir det inte. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0