home sweet home


bild: lina scheynius photography

lördag 01:19.

officiellt redan lördag och det känns som att jag inte har varit hemma på hundra år. ja, precis så länge känns det som. i min träningsväska har jag äckliga träningskläder från i torsdagskväll, på mina strumbyxor har jag målafärg och jag själv ser ut som en pyjamas. ja, det är då fint att vara ung och i sina bästa år. och så är jag så himla trött, men måste duscha, och hitta kläder och packa en väska och gå upp igen om tre timmar för att sätta mig på ett tåg till malmö. ojoj, jag känner att det kommer att bli en så himla piggeligg dag imorgon.

nu ska jag turbogöra allt jag måste. och seda får jag sova i min fantastiska säng. i min. min egen. min allra bästa favoritsäng. snart. snart. bed sweet bed.

lina scheynius tar så himla flotta foton föresten, titta in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0