i can taste you haven't slept for centuries


bild: minns ej var ifrån

ja, men så himla bra det är att ställa klockan på nio för att sedan, när den ringer, gå upp och stänga av den, och sedan krypa ner till sängs igen bara för att vila lite.
     ja, och ännu bättre blir det när man sedan vaknar två timmar senare och inser att: men oj, jag försov mig visst en aning. så himla toppen start på dagen liksom!
    och sen så äter man upp sin sista frukost från kylskåpet och inser att man måste handla ny frukostmat men att man inte har råd. men jag menar, potatis funkar också som frukost.

och nu bör jag faktiskt överväga att resa mig från min säng, så att jag nån gång kommer iväg härifrån.

ps. agnes, jag har bokar biljett. 14.25 på söndag kommer jag.
har inte råd att ringa dig för att säga detta, men vi syns då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0