letter from the editor

hej, hej, hemskt mycket hej. vad trevligt att ni har hittat hit. mitt namn är anastasia och det här är min nya blogg. tidigare bloggade jag här men sedan tog lusten & inspirationen slut och det blev en paus från skriverierna. men inspirationen och lusten kom tillbaka och därför tar jag nu nya tag här.

som ni kan se är bloggen inte riktigt färdig ännu. mina kunskaper i htmlkodning är ganska bristande, men jag gör mitt bästa och hoppas på att det inom en snar framtid kommer att vara mycket tjusigt och trivsamt här. så häng kvar! och medan ni gör det, var snälla och ha överseende med några irriterande småfel som ni kommer att upptäcka här och var. men även då layouten inte är helt korrekt ännu så kliar det alldeles för mycket i fingrarna på mig för att jag ska kunna hålla mig borta från att börja fylla bloggen med inlägg. så jag kör igång redan nu, eller till och med redan i inlägget under, så ta en titt.

och nu tycker jag att ni bör bokmärka denna sida, och kika in med jämna mellanrum, eller lägga till den på bloggkoll, som är ett alldeles fantastiskt påhitt. jag tror nämligen att vi kan få det riktigt trevligt ihop.

här
ska ni få en låt som jag har lyssnat oavbrutet på i cirka en månads tid nu, lyssnar ni på den, så är det som att ni har lärt känna mig en smula. en liten kul grej liksom. för att ladda ner, högerklicka på länken och välj spara som.

vi hörs och ses.
xoxo stacy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0