stasia hjärta twiggy

image13

idag hittade jag en sådan hemskt tjusig klänning inne på h&m att jag blev alldeles knäsvag. den var blå, ljusblå, och hade en ursöt vit dockkrage. den hade också hemskt söta vita knappar som var guldiga kring kanterna. den fick mig att tänka på twiggy och hur hon alltid var klädd i söta mod-klänningar. om jag hade levt då twiggy var som störst tror jag att jag absolut skulle vara kär i henne. hon skulle vara min husgudinna och mitt hem skulle vara tapetserat med ordet mod.

man kan ju nu fråga sig varför jag inte köpte den tjusiga klänningen? kanske var det för att hannah och jag var så hemskt hungriga att jag inte kunde tänka på annat än mat. eller kanske har jag blivit student-sparsam och det tog emot att göra sig av med 398 svenska riskdaler. men jag tror att jag måste gå tillbaka och köpa den. jag vill absolut vara twiggy-tjusig på journalistikfesten på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0