a tribute to friends, stockholm, summer & new york

hej alla fina där ute. jag tänkte bara mest kika in. säga hej. säga att jag lever och mår bra. jag är inne på min sista skolvecka för terminen. solen lyser. sommaren är här och jag spenderar mina dagar med att hänga med vänner i parker och på uteserveringar. och så försöker jag också att ta mig till skolan på morgonen. ni vet. allting rullar på och känns toppen.

förra helgen var mina förtjusande vänner, som jag träffa under mitt år i new york, här och hälsade på mig. grethe från norge, jan från england och sanna från västervik. och vi alla träffades igen efter att inte ha setts på närmare 9 månader. vi hade en fantastisk helg. fyra personer i min etta på 25 kvadrat. mycket goda skratta och sena partynätter. of course. jag tänkte att ni skulle få se hur vår fina reunion såg ut. så här;




nu ska  jag ta mig hem. och göra mig redo för ännu en fin kväll ute med fina människor. och öl. christian anttila spelar F12/terassen och det kan nog bli en härlig kväll.

på torsdag slutar skolan.
och på söndag far jag hem till mamma i västervik för att spendera sommaren och jobba.
hoppas alla ni också har det fint. och njuter av solen.

puss

ps. mina bägge datorer är nu trasiga - därför inga uppdateringar före nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: jennie

sheisse babe, vad fint det ser ut. saknar redan stockholm lite i kroppen känner jag!aooh.

2008-06-04 @ 17:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0