i aint seen the sun shine in three damn days

... ibland har man en tendens att med tiden glömma bort förskräckligt fina kollektioner (kollketioner som redan råkar ha ett halvår eller två på nacken) därför tänkte jag nu sätta en just sådan kollektion i rampljuset. en kollektion som jag själv nästan hade glömt - men som jag lyckligtvist nyss blev påmind om då jag hittade den på min dator: luella S/S 2008.

även då en A/W 2008 kollektion redan finns. och även om det om inte allt för många veckor kommer att presenteras en S/S 2009 kollektion, så tycker jag att S/S 2008 kollektionen fortfarande är hemskt tjusig att titta på. mycket finare än A/W 2008. och det ska mycket till för att S/S 2009 ska kunna slå 2008's tjusiga blommönstrade tyger, vippiga kjolar och ganska så fantastiskt snygga skor. vad tror ni?

alltså, luella spring/summer 2008:






supertjusigt, visst?
absolut värt att inte förglömma.

Kommentarer
Postat av: Sassy

Jag hoppas att jag aldrig nånsin glömmer den kollektionen, eller glömmer att inspireras av den, för den är så otroligt fin, tuff, bra och söt!

2008-07-02 @ 19:11:25
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0