a beautiful mess

ellenh hade en rolig lista på sin blogg. jag kopierade och fyllde i jag också. jag älskar ju listor.

Namn:
Anastasia.
Piercingar: Aa, i den där lilla pluppen i örat som jag aldrig minns namnet på.
Tatueringar: Ganska så konkreta planer på införskaffande finns.
Längd: 176
Skostorlek: 40 - 41
Hårfärg: Brunt.
Är du kär i någon: Nej.
Önskar du att du bodde någon annastans? Ohja, jag vill tillbaka till New York.
Tänker du på självmord: Nej, verkligen inte. Varför i hela friden ska man gå runt och tänka på sånt?
Tycker du att du är attraktiv: Idag, nej.
Vilket schampoo andvänder du: Vilket som helst. Bara det luktar gott.
Vilken parfym använder du: Ralph Lauren Cool. Jag är helt såld. Är inne på mitt fjärde år med den.   
Vad är du rädd för: Döden.
Gillar du att tvätta: Ja, för då luktar allt nytvättat och känns fräsht.
Gillar du berg-och-dal-bana: Yesbox.

SENASTE...
Film du hyrde: Hyrde? Haha det var roligt.
Film du köpte: Haha, ännu roligare!
Låten du lyssnade på: Chris Garneau - Baby's Romance
Låten du hade på hjärnan: Katy Perry - Ur so gay
Låten du laddade ner: Chris Garneau - Baby's Romance
Personen du ringde: Jag minns inte.
Teveprogram du tittade på: So You Think You Can Dance
Personen du tänkte på: Mamma.

FAVORIT...
Mat: Skolans brie och salami macka. Yammi.
Låt: Just nu Damien Rice - Accidental Babies
Sak att göra: Umgås med trevliga människor, dricka vin och dansa (dansa klasser).
Sport: Näe, ush.
Dryck: Kaffe i mängder!
Kläder: Strumpbyxor & klänningar
Film: Amelie From Montmartre
Bil: Det här med bilmärken är inte min starka sida.

ANTAL...
Gånger du varit kär: Hm, svårt, en eller två, jag är inte säker.
Gånger ditt hjärta har brustit: ett antal.
Hjärtan brustit på grund av dig: Inga, hoppas jag.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: well, ett antal bylines har jag allt åstadkommit.
Ärr du har på kroppen: Jag har aldrig räknat, men jag anar att det finns en del.

SENASTE...
Bok du läste: Män som hatar kvinnor
Person du fick mail av: Alona.
Person du fick brev av: Person vet jag inte. Men jag fick en räkning från 3 här om dagen.
Person du fick sms av: Helena
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I söndags. Vi grillade.

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Sovit. Jobbat. Ätit. Suttit vid datorn.
Var det kul: Att sova var trevligt. Att jobba var långtråkigt. Att äta var gott. Datorn har varit elak.
Hur tidigt stiger du upp: Jag steg upp ganska exakt 11.37
Gillar du att slåss: Nej.
Vad ska du göra ikväll: Kvällen är slut, men inatt ska jag sova.
Är du seriös: Det bästa jag vet är att vara oseriös.
Vad är du allergisk mot: Håriga djur, också kallade för pälsdjur. Speciellt hästar.
Vart har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händerna: Att påstå det vore ju att överdriva.

MER ÖVRIGT...
Salt eller socker: Sött.
Popcorn och chips: Cheesebolls.
Gillar du ketchup: McDonalds ketchup är den bästa!
Är du glad nu: Hm, jag är mest trött just nu.
Var du glad igår: Igår var jag ledig, så ja, då måste jag ha varit glad.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja. Jag. Och mamma.
Vad dansar du till: Vanligtvist musik, men jag kan dansa utan också.
Stockholm är: Där jag bor & en smula fantastiskt.
Göteborg är: Säkert också fantastiskt, men jag har aldrig varit där.
Kan du sjunga? Inte för fem öre, nej.
Mer än guld värt: Min mamma & att vara lycklig.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti. Makaroner och köttfärssås låter ju bara fel.
Ett land jag helst vill besöka: Hm, svårt. Japan.
Ska bli skoj: Att börja dansa igen i höst. Oh!
Ska inte bli skoj: Att jobba imorgon, och inte någon annan dag heller för den delen.
Sparar till: MacBook. Kamera. London. Dansklasser.
Väntar på: Lönen. Att mormor & morfar kommer på besök. Att det blir augusti och jag slutar jobba.
Pålägg som gäller: Mjukost & rökt skinka.
Dagens dryck: Kaffe. Kaffe. Kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0