hands down, i'm too proud for love

image45

alltså det här är ju bara så himla typiskt. först säger jag att inte har tid för att blogga eftersom jag istället är upptagen med att dricka öl, ha tékalas & vara allmänt social. ja. då är jag sjukt upptagen. men nu - när jag egentligen, på riktigt, verkligen borde vara upptagen - med att plugga så kan jag inte låta bli att blogga. det är ju hysteriskt mystiskt. eller kanske egentligen så lättförklarat som att jag-gör-hellre-precis-vad-som-helst-som-inte-är-plugg. det låter ju faktiskt som en rimlig förklaring.

så ja, ovan bjuder jag på utsikten från mitt fönster, som det såg ut i onsdags innan jag begav mig hem till västervik. faktiskt ganska fint, visst? och sedan har vi en fantastiskt snygg kjol från h&m som jag provade, men som jag inte köpte, för att det inte riktigt kändes helt hundra just då. nu ångrar jag mig dock. visst är den ubersnygg och borde bo i min garderob? säg ja.

well, nu ska jag dricka lite kaffe och ta mig igenom de sista sju sidorna, för dagen, i dödsboken.
sedan ska jag avlida för natten. och imorgon ska jag på påsklunch. tata.

Kommentarer
Postat av: ZaZZZZZ

jag säger JAAAAAAAAAA!! till kjolen, den får ett fett godkänt av mig!!!

miss u ma lova lova

2008-04-02 @ 19:51:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0