i better laugh in twenty years from now

... då var det redan söndagkväll alltså. tiden går fort när man har roligt. jag har i för sig inte gjort något så där hemskt roligt i helgen. jag har sovit länge, hängt i solen, haft house-maraton och jobbat på att bli frisk. det senare har väl gått så där. jag har fortfarande ingen röst när jag vaknar på morgonen och sedan har jag slem i hela halsen och hela vägen ner till tårna, typ.

en veckas praktik återstår nu också och jag är pepp och nyfiken på vad denna vecka bjuder på för jobb. mina miljöbilsartiklar borde finnas med i morgon. eller kanske på tisdag. beroende på om de måste ha en tillhörande fotobyline, som någon pratade om. i så fall måste jag fixa en sådan också. jag såg i alla fall att mina två senaste mästerverk hade hamnat på webben de också. om någon är intresserad så finns de i alla fall här och här. stora grejer vet ni. cykelhjälmar och mr gay usa tävlingar. den sistnämnda var i alla fall hemskt kul att researcha. hah.

juste. jag har en ny favoritlåt som jag har spelat sönder i helgen. katy perry - i kissed a girl. lyssna här. eller så kan ni titta när damen kör den live, här, kvaliten är dock inte den bästa. jennie, helt klart att den kommer att bli sönderspelad i sommar - överallt. tack för tipset!

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0