like you was takin' X


bild: twistedteenphotography

god eftermiddag.

lördag idag, mina vänner. och lördagar är utmärkta dagar för att gå på avskedfest. jag vet inte riktigt vem det är som ska iväg, vem det är meningen att man säga adjö till, men jag har en flaska vin och jag vet vilken buss jag ska åka. och så finns tina där. det är allt jag behöver veta.

nu ska jag piffa till mig lite, kanske tvätta håret. jag har hört att det tydligen ska bli rent då och dofta ljuvligt. och det kan ju vara trevligt. sedan ska jag hitta något at sätta på mig, and then im off.

tata. puss.

ps. dojjan, hoppas du få en fantastisk kväll med din prins.

Kommentarer
Postat av: Dojjan

tack söta du. den blev väldigt fin!

2008-10-20 @ 15:36:05
URL: http://dojjan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0