diana, bob & jag.

min nya kompis dianalinsen har nu komit hem till mig. och vi älskar redan varandra. och i paketet med dianan kom också en liten plastdinosaurie. en liten bonusöverraskning liksom. honom har jag döpt till bob. så nu är vi tre glada kompisar här hemma hos mig. bob får vara modell, diana står för tekniken, och jag testar henne lite. jag testade också att själv modella lite i min badrumsspegel, och titta, jag ser ju lite retusherad ut och min hy lyser lite så där behagligt - men inget photoshop här inte, för allt det fixar dianan på egen hand. we liky! så nu vill vi, dianan, bob & jag, att det ska bli ljust ute igen så att vi kan bege oss ut på fotopromenad.








Kommentarer
Postat av: Irina

Vad fin du är här!!!

2009-12-19 @ 15:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0