bubble.

foto: felicia

idag bor jag i en bubbla. vi har precis avslutat ett projekt i skolan som under den senaste veckan har tagit upp ungefär all min tid, och nu känns det så där tomt. tomtskönt, ni vet. skönt för att jag plötsligt inte behöver sitta i skolan varje kväll och istället kan ha ett l i v - men tomt för att man inte riktigt minns hur man gör något annat än att sitta i skolan och stirra in i en dataskärm. så istället bor man lite i en bubbla i några dagar, spenderar lite kvalitetstid med sig själv, kommer ner på jorden igen och in i sin vanliga dyngsrytm. snart, snart är allt som vanligt.

puss. puss är förövrigt mitt nya favoritord. jag tänker säga det till allt och alla, och skriva det jämt jämt jämt. det känns liksom mysigt i munnen att säga det ofta. så puss. puss. puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss

2009-02-19 @ 21:33:16
Postat av: Hanna

puss

2009-02-19 @ 21:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0