gästinlägg av grannen.

nu ligger stacy i min säng och sover, fast vi pratar lite så hon kanse inte sover. läser för stacy vad jag skrivit om henne.
STACY: skriv att det är kallt hos dig också och att vi inte är nöjda med l word avsnittet. det är ungefär som att jag och agnes skulle ligga och det är ju bara helt fel. näe det går faktiskt inte! men fortfarande, din säng är så himla skön.
jag vet inte vem agnes är ... kanske jag borde fråga stacy det?
STACY: det är min bästa kompis, hon som är på kort på facebook när vi har roliga mössor på oss.
och eftersom jag är en riktig facebooknörd även om jag inte vill erkänna det så vet jag nu precis vem agnes är.

                                                 ***

nu är jag helt bajs, eller stacy är helt bajs. hon satte mig precis att plocka bort varje stor bokstav i hela inlägget!
STACY: sådär får det ju inte se ut, och två punkter får du inte ha. det måste vara tre punkter och ett mellanrum efter. lite orginell måste man ju vara.
BaJs på din OrgINAlitet säger jag!!!

                                                 ***


stacy: nu känner jag att du är lite bitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0