thailand, nyårskalas

i onsdags var mor jag och på nyårskalas på stranden. det såg ut så här.


vi började med pina coladas och mangococtails på takterassen.

sedan hittade vi ner till stranden och till vårt bord och beställde in vin. gott som tusan.


vi fick jäkligt happy hattar, och sedan blev det middag.

på min tallrik nummer 1 hade jag sushi & (bakom sojaskålen) anka med apelsinskivor och sparris.

på tallrik nummer 2 fick en thailändsk sallad bo. den var ganska så spicy så min mun brann lite.

på tallrik nummer 3 flyttade en thailändsk lasagne in, och parmaskinka med melon, och ett spätt.

sedan dansades det lite hulahula.

och sedan kom efterrätten!


sedan slog klockan 00.00 och hela himlen lyste upp.


vi korkade upp skumpan och välkomnade 2009. vi bestämde att det skulle bli ett fantastiskt år!


på stranden skulle alla tända lycko-lyktor och skicka upp i himlen.

jag tände så klart också en.


och himlen blev så här fin!

tummar upp för ett svettigt nyårsfirande på stranden. och sedan tog mitt kamerabatteri semester.

hur firade ni?
puss

Kommentarer
Postat av: Dojjan

1.Är mangococktail att rekommendera?

2.Underbar partyhatt, men vad var det för läckert du bar kvällen till ära?

3.Du och din mamma är så söta.

4.Önskar dig ett riktigt gott nytt år. Puss!

2009-01-02 @ 12:15:10
Postat av: stacy

å, dojjan, du är så söt! <3

1. njao. mangococtail var inte riktigt min grej faktiskt. men det är nog en smaksak :)

2. ja, partyhatten var het. lätt. och kvällen till ära fick en klänning från monki sitta på.

3. vi tycker att du är söt :D

4. det samma det samma!



pusspusspuss

2009-01-02 @ 12:21:42
URL: http://inanothertown.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0