söndag/sunday.



höreni, min kropp vill verkligen inte bli av med den här fördärvliga sommarförkylningen som jag har lyckats dra på mig. i tisdags låg jag alldeles utslagen i sängen och sov sov sov precis hela dagen. men inte blev det bättre för det. istället verkar jag bli sämre. inte nog med att jag går och snorra dygnet runt, får jag nu också dras med rethosta. och jag som inte alls har tid med det här! jag måste ju jobba. och åka på bröllopsmottagning till england. och hitta en fin klänning att inhandla innan dess. jag har absolut inte en endaste sekund över till att vara krasslig! punktslut.  

någon som har tips på snabbkur i tillfriskning?

Kommentarer
Postat av: Simon

Kan Yang och C-brustabletter i kraftiga överdoser två - tre dagar. Brukar hjälpa.

2009-07-05 @ 18:16:22
URL: http://svartepetter.blogg.se/
Postat av: stacy

åå. imorgon ska det handlas kan yang och c-brus. tack simon!

2009-07-05 @ 19:04:32
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0