blacksundayafternoon.


mina frukter. min sked. min bild.

å så var jag hemma. klockan är redan officiellt måndag och mitt kylskåp ekar lika tomt som det gjorde i tisdags, innan csn kom. ibland har man helt enkelt inte tid att handla mat, inte någon gång under fem dagars tid. och mina frukter är mjuka och ser inte särskilt goda ut. och jag har fortfarande ingen mjölk och inget kaffe. och ingen frukost heller.

men jag ska faktiskt inte klaga. jag är i alla fall äntligen hemma i min egen säng. och så har jag haft en alldeles strålande liten helg. och imorgon börjar vi med flash i skolan - och det ska ju bli alldeles utomordentligt skoj! och på tisdag ska jag också göra något alldeles jätteskoj. vad det är berättar jag för er en annan dag. typ imorgon kanske.

pussgodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0