i die!

å! nordic light i natt var sjukligt grymt. ricardo villalobos är nog lite för bra för sitt eget bästa. och så klart finns fragment av kvällen förevigade på youtube. det är inte mycket att titta på, men tryck på play blunda och enjoy. awesome.



... och precis så här jävla bra var det tre timmar i sträck. jag dansade mig hypersvettig och det kändes mest som att jag var på ett dansgolv i berlin och knappast i centrala stockholm.

nu måste jag dock reda ut varför nordic light har dragit på tok för mycket pengar från mitt visa, för det är ju faktiskt inte helt okej. och sedan ska jag återgå till att koma i min soffa och lida med hanna som måste jobba idag.

tudilu!

ps. här är ännu ett insane grymt fragment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0