time to clean up.

mitt hems nuvarande skick är ett resultat av minst tio påbörjade storstädningar som aldrig blev fullt genomförda. det är egentligen inte så smutsigt, utan mest bara alldeles för mycket grejer som ligger överallt. stora och små högar av sådant som måste ta vägen någonstans - slängas, staplas, rensas, ordnas, bäras ner i förrådet, ja ni vet. så där som det är.





men nu tycker jag att det är dags. nu ska det bort. nu är det storstädning deluxe som gäller. och nu ska det tamigfan bli klart. elfte gången gillt, säger jag. så yes, ikväll ska alla dessa högar bort, sorteras upp och bort från mina golv- och bordsytor. hurra hurra. snart är det fint här!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag skulle nästan våga bjuda hem dig till mig efter jag sett det här.. ;)

2009-05-22 @ 15:40:32
Postat av: stacy

haha. men bara nästan eller? :)

2009-05-27 @ 21:40:55
URL: http://inanothertown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0