diana + nikon = happy together.

minns ni att jag har skrivit hur hemskt gärna jag velat äga en blå liten platskamera döpt till diana? well, nyss ramlade jag över nyheten att det numera görs adaptrar som gör att man kan använda dianas plastobjektiv med sin digitala SLR-kamera. man sätter helt enkelt adaptern på dianalinsen, och sedan skruvar man fast kalaset på sin digitala nikon. så här. självklart köpte jag ett sådant litet diana-nikon-kitt i fredagspresent till mig själv. vilket i praktiken innebär att min kamera i fortsättning endast kommer att ta diana-drömska-bilder. lite så här.










pics/photojojo.


Kommentarer
Postat av: Эклерик)

ммм...какие вкусные пироженки)

2009-12-02 @ 13:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0