fredagar & fina askar.

idag är tydligen en sådan dag då man tömmer halva sin veckobudget inne på make up store på åhlens city. för en halv veckobudget får man nämligen hela två fina askar från lars wallins sminkkollektion - ett läppstift och en rouge.

ni förstår, det är faktiskt himla viktigt att sminket i sig är fint och inte bara är fint på. så här ska ni få titta. hos lars wallin ligger allting förpackat i en fin liten ask, som i sin tur innehåller en liten fin tygpåse, som i sin tur innehåller något sminkigt. och jag som är världens sucker för allt i söta förpackningar föll så klart direkt.





och för mig, som annars handlar allt mitt smink på hm, förutom mascaran som absolut måste vara estée lauders, känns det nu nästan som att jag har små guldklumpar i min necessär. heja att lägga pengar på saker i fina askar. heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0