septemberlondon.

förra helgen åkte mamma och jag till london. och så här såg det ut.








det finns roliga husfasader i london.


och knasiga bilar.


vi fikade ungefär hela tiden. mest på pret som hade gott kaffe, roliga sallader och fantastiska chokladcroissanter.


och utanför vårt hotell fanns en fin park.








och så åt vi förstås scones.




och från vårt hotellfönster hade man utsikt över typiska slitna engelska hus. fint.








vi åkte mycket buss.












och på min födelsedag drack vi afternoon tea på flotta hotell chesterfield. alldeles fruktansvärt gott!


jag menar .... ja, ni ser ju!










och när det blev mörkt gick vi och såg bounce föreställning insane in the brain (gökboet). och jag fullkomligt älskade den!


och i slutet av september så var det högsommar i london också. ganska så flott.














och mamma fick massa pussar eftersom hela london är en ganska så bra födelsedagspresent att få.
och sen så åkte vi hem till regniga sverige. det var inte lika roligt.
slut.

Kommentarer
Postat av: Josephine "bosse"

Va fin du är på alla bilder Stasy!

Hur har du fått bilderna att se ut sådär?

kram!

2009-10-04 @ 16:35:06
Postat av: Anastasia

tack bosse.

bilderna blir så där man trollar genom att dra i olika rattar och leka med penslar i photoshop. typ.

2009-10-04 @ 17:30:54
URL: http://inanothertown.blogg.se/
Postat av: Josephine "bosse"

åh, vilka penslar? det finns ju 5 miljoner :P

2009-10-04 @ 21:00:47
Postat av: Hannah

Åh va underbart!!! Fan vad jag saknar London och England när jag ser dom här bilderna alltså! Nästa fika vi tar får vara britt-inspirerad tycker jag! Typ brunch eller afternoon tea. Grattis i efterskott förresten!:) Kramar

2009-10-08 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0