antonio berardi, resort, 2010

jag tänkte att nog måste jag ägna ett inlägg eller två här åt världens fashion weeks SS10. new york är nu över, london håller på och paris och milano står på tur. älska denna tiden på året! ja, jag skulle ju alltså författa ett inlägg om snyggt från new york och london, men så ramlade jag istället över antonio berardis 2010 resort-kollektionen. och den tyckte jag så hemskt mycket om att den får ett inlägg före new york och london. de kan vänta liksom. nu tittar vi.










på riktigt alltså. så alldeles insane snygga grejer! och så tänk bort de, för säsongen lite opassande, skorna. och tänk istället ett par grövre kängor lá dr.martens. och så ett par strumpbyxor. och ni har allt ni behöver inför hösten.

jävlarns alltså vilken apsnygg kollektion det här är. i die.
fashion weeks SS10, släng er i väggen!

Kommentarer
Postat av: Agnes

hello love, jag gillar verkligen din blog ska du veta! kul att se vad du har for dig ocksa, jag hankar mig fram i vietnam nu, det ar bade upp och ned ska du veta. men snart bar det av till bali och sebban sa da blir det lugna livet igen. jag kommer hem sista oktober och aker till oslo typ tredje eller sa sa vi kanske kan klamma in ngt,jag fick ett himla sug att ata sushi med dig nu! ha det sa fint och maila mig garna,skicka med adress sa kanske det trillar ned ett litet mail i ladan! ha det fin fint =)

2009-09-22 @ 09:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0