kortslutning i hemtentsdepartementet.


selfportrait, thailand 2008.

som alltid när jag har viktiga saker som jag borde göra, som att skriva hemtenta t.ex, så gör jag istället det allra oviktigaste jag kan komma på. som för två veckor sedan, minns ni? då bytte jag ikoner på min dator i tre timmar. och nu, istället för att skriva viktiga tentadokument som ger mig ångest, kom jag på den briljanta idén att rensa bland 2000 thailandbilder, samt att göra en datorback-up. det är verkligen något seriöst fel på mig och min prioriteringsförmåga. eller också så är det min stresshanteringsförmåga som har lite slut på batteier. undrar om man kan få hjälp med sånt? typ terapi kanske?

5 dagar kvar till tentainlämning alltså.
undrar hur många helt oviktiga saker jag kommer att hinna ta mig för under den tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0