goodone.


ph.

idag är en sådan himla bra dag! speciellt i jämförelse med igår, då jag verkligen inte åstadkom någonting. från det att jag gick upp vid 1 idag har det varit fart och ordning på mig, och jag har fått allt det där gjort som jag egentligen skulle ha gjort igår. och så har jag hunnit ge mig in på tentauppgift nummer tre. inatt ska jag vara vuxen och tjäna penga, alltså jobba. och jag resonerar som så att på nätter brukar ju de flesta människor sova, och därför hoppas jag på att kunna få lite plugg gjort också då. ni kan väl också hoppas lite, för min skull. och så hoppas vi att jag kan hålla mig vaken.

ibland vaknar man upp och bestämmer sig för att: idag ska minsann bli en bra dag. och så blir det så. och just idag är en sådan dag. allt känns bra. det här kommer att bli bra. jag kommer hinna bli klar med denna tenta i tid.

och nu ska jag hinna hinna med lite till.
så later då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0