hejdå hemtanta, hej london.


ph. by grethe. november 2008.

hej hej hej på er. nu är hemtentan inlämnad och jag har lämnat sverige och tagit mig till london. här ska jag dricka massvis med afternoon tea och äta scones med färskost och jordgubbsmarmelad, och annat gott. och sedan ska jag fylla år lite, strosa, spendera pengar, lyssna på när brittiska män talar så där hemskt fint och se bounce. älska! tillbaka på söndag. pusshejdå.

ps. lycka till klasskamrater som antagligen skriver hemtenta tills fingrarna blöder, just precis nu. kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Anders

De ser lite grått ut i London tycker jag! Här skiner solen och det är jättevarmt och fint.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN på lördag Nastik och ha en riktigt bra dag tillsammans med mamma!



Önskar Anders.

2009-09-25 @ 13:42:42
Postat av: grethe

u lucky bastard!!! are u meeting up with anna? or jan or sammy?? btw, very nice picture... ;)

haha, just figured out u wrote this on friday... how was your trip??

2009-09-28 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0